17
Aug
10

Gå ut på skattjakt!

Nu finns det saker att skörda överallt där man går. Det blir inte många meter mellan godsakerna så här års, jag hamnar i ett ständigt knaprande och saftigt mumsande mellan hasselnötter, björnbär, hallon och blåhallon. Jag har redan spottat min beskärda del av vilda körsbär och jag ser fram emot äppelskörden. Så vad gör ni här vid datorn? Ut och skörda. Det ska jag!

Gårdagens saftiga skatt

0 Responses to “Gå ut på skattjakt!”



  1. Kommentera

Kommentera

kategorier

Ladda in din e-mail för att få påminnelser när bloggen uppdateras, så missar du inte det roliga

Gör sällskap med 86 andra följare


