03
Okt
12

Inspirationskafé

Onsdag den 17:e och torsdag den 18:e bjuder winnet på inspirationskafé för kulturella och kreativa näringar. På Onsdagen är det Underbara Clara som talar om digitalt entreprenörskap och på torsdagen kör jag på temat innovation i trädgårdsvärlden. Kring spännande innovativa trädgårdsprojekt från hela världen väver jag in mina tankar kring trädgårdsföretagande, entreprenörskap och kreativitet. Det kommer bli en makalöst kul eftermiddag! Det är bara att komma!

 


2 Responses to “Inspirationskafé”


  1. 1 rallymamma
    oktober 4, 2012 kl. 10:01 f m

    Älskar din nya bok :) Många sorter jag redan hunnit få tag i under idogt letande, men du hade ju massor med mer kul saker. Får nog ta en tur åt ditt håll till våren. Nu inväntar jag vintern med viss vånda och håller tummarna för att allt överlever hos mig.

    • oktober 4, 2012 kl. 6:02 e m

      Otroligt roligt att höra! Det är bara att höra av sig mot vårkanten! I år har plantskolan inte varit mycket att besöka. Men jag har ögonen på en plats dit den kanske flytta till våren. Håll ögonen här framöver. Vi hörs!


Kommentera

kategorier

Ladda in din e-mail för att få påminnelser när bloggen uppdateras, så missar du inte det roliga

Gör sällskap med 83 andra följare


